FORMULARZ KONTAKTOWY
CAPTCHA
Change the CAPTCHA code

Ocena neurorozwojowa dziecka

Celem kursu jest przybliżenie uczestnikom tematyki diagnostyki i rehabilitacji niemowląt i dzieci starszych..

Zobacz pełny opis
DANE SZCZEGÓŁOWE
Kategoria: Fizjoterapia
Wyświetleń: 67
Numer ogłoszenia: 8202
widoczność ogłoszenie dostępne do wyczerpania miejsc
cena:
1500 zł
TERMINY
Rozpoczęcie
Zakończenie
Miejscowość
2018-11-22
2018-11-25
Lublin
z 4 miejsc
Zapisz się teraz, aby mieć pewną rezerwację miejsca. Po zapisaniu się sprzedawca skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu finalizacji transakcji
SPRZEDAJĄCY
Nazwa: Karol Sitarz Fizjoactiv
Telefon kontaktowy: 501078971
OPIS

Ocena neurorozwojowa dziecka i przykłady postępowania fizjoterapeutycznego.

Prowadząca: mgr Marta Kościk

Termin:   NOWY TERMIN  22-25.11.2018, Lublin

Cena: 1500zł

 


 

Celem kursu jest przybliżenie uczestnikom tematyki diagnostyki i rehabilitacji niemowląt i dzieci starszych. Kurs stworzony jest między innymi w oparciu o wiadomości i założenia koncepcji NDT-Bobath, metody Integracji Sensorycznej, usprawniania funkcjonalnego.

Nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia terapii dziecka z zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego, łagodnymi zaburzeniami sensorycznymi i posturalnymi.

Szkolenie jest przeznaczone dla fizjoterapeutów, studentów fizjoterapii, pedagogów, logopedów, rodziców.

Kurs obejmuje 36 godzin dydaktycznych teoretycznych i praktycznych - NOWA FORMUŁA - 4 DNI SZKOLENIOWE.

 


 

NOWY Program szkolenia:

Program szkolenia:

1.Rozwój ośrodkowego układu nerwowego w okresie pre- i postnatalnym. Rozwój narządów zmysłu.

2.Analiza rozwoju dziecka 0-12 msc. Przebieg rozwoju ruchowego dziecka z uszkodzonym ośrodkowym układem nerwowym

3.Neurofizjologiczne podstawy usprawniania dziecka w oparciu o metody stosowane w fizjoterapii pediatrycznej. Dobór technik fizjoterapeutycznych w zależności od problemu pacjenta- praca na matach.

4.Demo pracy z pacjentem. Wyznaczanie problemu głównego- praca w oparciu o demo pracy z pacjentem

5.Techniki pracy wykorzystywane w fizjoterapii dziecka z zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego, planowanie terapii - praca na matach. Ustalanie celów terapii bliższych i dalszych.

6.Tworzenie Karty Pacjenta jako ważny element planowania i monitorowania terapii. Dobór technik fizjoterapeutycznych w zależności od problemu pacjenta- praca na matach.

7.Zaopatrzenie ortopedyczne jako bardzo istotny element terapii dziecka z problemem neurologicznym. Omówienie zasad pozycjonowania dziecka

8.Rozwiązywanie problemów terapeutycznych w grupach

9.Analiza rozwoju dziecka uwzględniając najczęściej spotykane problemy (asymetria ułożeniowa, ZOKN, kręcz szyi, uszkodzenie splotu ramiennego, przepuklina oponowo- rdzeniowa). Wywiad, badanie pacjenta, tworzenie Karty Pacjenta

10.Wybrane techniki pielegnacyjne – praca na lalkach

11.Postępowanie fizjoterapeutyczne w terapii dziecka w pierwszym półroczu- demo pracy z pacjentem. Omówienie terapii

12.Stymulacja rozwoju dziecka- dobór odpowiednich środków – praca na lalkach. Rozwiązywanie problemów terapeutycznych zgłaszanych przez uczestników.

13.Rozwój dziecka urodzonego przedwcześnie. Postępowanie fizjoterapeutyczne w terapii dziecka w drugim półroczu- demo pracy z pacjentem.

14.Postępowanie fizjoterapeutyczne w terapii dziecka w drugim półroczu- praca na lalkach. Omówienie akcesoriów/sprzętów dostępnych na rynku stosowanych w codziennej opiece nad dzieckiem.

15.Zasady współpracy z rodziną dziecka jako istotny czynnik skuteczności w terapii dziecka.

 

 


 

Prowadzący:

mgr Marta Kościk – fizjoterapeutka, certyfikowany terapeuta NDT-Bobath z rozszerzeniem o kurs Baby oraz Baby Advance, instruktor Masażu Shantala. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu fijoterapii pediatrycznej min. Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa, Neurobiologiczne podstawy Integracji Sensorycznej, Neurorozwojowa diagnoza i terapia dzieci z lekkimi zaburzeniami sensorycznymi i posturalno motorycznymi, Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii w pediatrii i integracji sensorycznej oraz licznych warsztatów o tematyce neurorozwojowej. Od 15 lat zajmuje się terapią dzieci.

OPINIE I KOMENTARZE