Szkolenie ma charakter doskonalących zajęć seminaryjno-warsztatowych i będzie poświęcone teoretycznym oraz praktycznym aspektom pracy psychologicznej z dzieckiem w wieku przedszkolnym i jego rodziną.
Spotkanie ma na celu przyjrzenie się zagadnieniu lęku i przyswojeniu kolejnych kroków pracy terapeutycznej prowadzących od „problemu” do „nieproblemu”
Celem zajęć będzie zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży, zaburzeniami charakterystycznymi dla różnych grup wiekowych i sposobami pracy terapeutycznej.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze współczesną wiedzą dotyczącą dwu zjawisk: izolowania dziecka od jednego z rodziców w ostrym konflikcie rodzicielskim oraz modelu pieczy (opieki) naprzemiennej.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat mechanizmów neuronalnych powstawania zaburzeń neurorozwojowych i zaburzeń będących skutkiem nabytych zmian w ośrodkowym układzie nerwowym u dzieci oraz poszerzenie umiejętności diagnostycznych
Omówiona charakterystyka zespołów otępiennych o różnorodnej etiologii oraz problemy dotyczące ich różnicowania i prawidłowego rozpoznawania w zależności od zadań przed jakimi staje psycholog w kontekście klinicznym i sądowym.
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności rozpoznawania zaburzeń ze spektrum autyzmu, zapoznanie się z profilem rozwojowym oraz symptomami charakterystycznymi dla autyzmu, zdobycie wiedzy w zakresie wczesnego wykrywania autyzmu u małych dzieci
Szkolenie przeznaczone dla rodziców,terapeutów, psychologów,pedagogów,fizjoterapeutów,logopedów.
Szkolenie skierowane jest do psychologów zajmujących się opiniowaniem na rzecz wymiaru sprawiedliwości (sądów, prokuratur, policji) oraz zainteresowanych problematyką diagnozy dziecka pokrzywdzonego przestępstwem.
Kurs dedykowany jest osobom, które prowadząc psychoterapię chciałyby pogłębić wiedzę i doświadczenie w obszarze szeroko rozumianej problematyki zburzeń odżywiania