Szkolenie ma charakter doskonalących zajęć seminaryjno-warsztatowych i będzie poświęcone teoretycznym oraz praktycznym aspektom pracy psychologicznej z dzieckiem w wieku przedszkolnym i jego rodziną
Kurs dedykowany jest osobom, które prowadząc psychoterapię chciałyby pogłębić wiedzę i doświadczenie w obszarze szeroko rozumianej problematyki zburzeń odżywiania
Zawartość merytoryczna szkolenia obejmuje wszechstronne omówienie uwarunkowań występowania agresji, podstawowych zasad treningu umiejętności prospołecznych, prezentację przebiegu i założeń treningu kontroli złości oraz wnioskowania moralnego.
Strukturalne podejście do diagnozy osobowości opiera się na syntezie kluczowych odkryć najważniejszych teorii psychodynamicznych.
Spotkanie ma na celu przyjrzenie się zagadnieniu lęku i przyswojeniu kolejnych kroków pracy terapeutycznej prowadzących od „problemu” do „nieproblemu”
Celem zajęć będzie zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży, zaburzeniami charakterystycznymi dla różnych grup wiekowych i sposobami pracy terapeutycznej.
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności rozpoznawania zaburzeń ze spektrum autyzmu, zapoznanie się z profilem rozwojowym oraz symptomami charakterystycznymi dla autyzmu, zdobycie wiedzy w zakresie wczesnego wykrywania autyzmu u małych dzieci
Omówiona charakterystyka zespołów otępiennych o różnorodnej etiologii oraz problemy dotyczące ich różnicowania i prawidłowego rozpoznawania w zależności od zadań przed jakimi staje psycholog w kontekście klinicznym i sądowym.