FORMULARZ KONTAKTOWY
CAPTCHA
Change the CAPTCHA code

Profesjonalna obsługa klienta w sklepie medycznym

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników sklepów medycznych, osób bezpośrednio związanych z obsługą klienta sklepu medycznego oraz planujących podjąć pracę w takiej placówce.

Zobacz pełny opis
DANE SZCZEGÓŁOWE
Kategoria: Zdrowie publicze Biotechnologia Dietetyka Farmacja Fizjoterapia Kosmetologia Dla lekarzy Masaż Pielęgniarstwo Ratownictwo medyczne Inne Psychologia
Wyświetleń: 2206
Numer ogłoszenia: 3660
widoczność ogłoszenie dostępne do wyczerpania miejsc
cena:
1500 zł
TERMINY
Rozpoczęcie
Zakończenie
Miejscowość
2020-11-12
2020-11-14
Łódź
z 10 miejsc
Zapisz się teraz, aby mieć pewną rezerwację miejsca. Po zapisaniu się sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu finalizacji transakcji
SPRZEDAJĄCY
Nazwa: Tromed - zaopatrzenie medyczne
Telefon kontaktowy: 42 684 32 02 lub 501 893590
OPIS

Profesjonalna obsługa klienta w sklepie medycznym

Moduł I programu szkolenia obejmuje:

  1. Typologia klienta, rozpoznawanie komunikatu pacjenta zgodnie z typologia wg. C.G.Junga oraz stylu komunikacji
  2. Identyfikacja i analiza potrzeb pacjenta w zakresie zaopatrzenia w wyroby medyczne wynikające ze stanu zdrowia oraz preferencji pacjenta
  3. Standardy pro-klienckiego modelu obsługi klienta – budowanie własnego modelu obsługi klienta w oparciu o istniejący potencjał.
  4. Mancherdaising w sklepie medycznym

Wybrane elementy zaopatrzenia ortopedycznego w praktyce

Moduł II programu szkolenia obejmuje:

  1. Regulacje prawne dotyczące sprzedaży wyrobów medycznych - zasady i przepisy dotyczące zaopatrzenia ortopedycznego i środków pomocniczych realizowanych w ramach NFZ oraz dofinansowań do sprzętu rehabilitacyjnego dla osób z niepełnosprawnością
  2. Ortotyka kończyny górnej, kończyny dolnej, tułowia dla dorosłych i dzieci
  3. Wózki inwalidzkie – zasady i kryteria zaopatrzenia pacjenta
  4. Pionizatory  - wybrane sposoby pionizacji w okresie rehabilitacji pacjenta
  5. Likwidacja barier architektonicznych – sposoby adaptacji pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnością

Moduł III programu szkolenia obejmuje zajęcia praktyczne w warunkach rzeczywistych, w sklepie medycznym u organizatora lub uczestnika szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników sklepów medycznych, osób bezpośrednio związanych z obsługą klienta sklepu medycznego oraz planujących podjąć pracę w takiej placówce. 

Zajęcia prowadzi Anna Troczyńska - dyplomowany coach ICC , absolwent studiów podyplomowych „Coaching i Mentoring w biznesie” Politechniki Łódzkiej z doświadczeniem zawodowym w współpracy z pacjentem, osobami starszymi, niepełnosprawnymi i ich rodzinami, certyfikowany przedsiębiorca z 20-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach menadżerskich , specjalista w dziedzinie zaopatrzenia ortopedycznego i wyrobów medycznych. 

Koszt szkolenia:  1500,00 netto obejmuje 3-dniowe szkolenie,  materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, wyżywienie.

Informacje dodatkowe:

TROMED – zaopatrzenie medyczne

93-309 Łódź, ul.Grażyny 2/4 (wejście Rzgowska 169/171)

tel: (42) 684 32 02; 501 893 590

e-mail: szkolenia@tromed.pl

www.szkolenia.tromed.pl


 


 

OPINIE I KOMENTARZE