Proces zakupu / sprzedaży:
1. Użytkownik odnajduje interesujące go ogłoszenie w serwisie
2. Wybiera liczbę miejsc, jeden z dostępnych terminów
3. Uzupełnia swoje dane i potwierdza swoje zamówienie klikając przycisk "złóż zamówienie"
4. Na adres e-mail sprzedającego zostaje wysłana informacja o tym, iż przez serwis kupiono miejsce. Wszystkie szczegóły dotyczące zakupów widoczne są w koncie firmowym w serwisie medkursy.pl w zakładce "Moja sprzedaż"
5. Sprzedający kontaktuje się z kupującym, którego dane otrzymuje w mailu podając mu informacje o sposobie zapłaty za miejsce
6. Po wpłaceniu przez użytkownika opłaty za miejsce, sprzedający ma możliwość w zakładce "Sprzedane" wygenerować Voucher (potwierdzenie), zaklikując odpowiedni przycisk "Generuj Voucher"
7. Voucher zostaje automatycznie wysłany na adres e-mail kupującego – jest to dokument potwierdzający uiszczenie opłaty i potwierdzający zakupione miejsce
8. Kupujący zjawia się na kursie / konferencji w określonym miejscu i czasie, przedstawia swoje dane i voucher (jeśli wymaga tego organizator) i uczestniczy w kursie / konferencji