FORMULARZ KONTAKTOWY
CAPTCHA
Change the CAPTCHA code

CENTRUM POMOCY
Napisz
kontakt@medkursy.pl

ZASADY ZAKUPU I SPRZEDAŻY MIEJSC

Proces zakupu / sprzedaży:

1. Użytkownik odnajduje interesujące go ogłoszenie w serwisie

2. Wybiera liczbę miejsc, jeden z dostępnych terminów

3. Uzupełnia swoje dane i potwierdza swoje zamówienie klikając przycisk "złóż zamówienie"

4. Na adres e-mail sprzedającego zostaje wysłana informacja o tym, iż przez serwis kupiono miejsce. Wszystkie szczegóły dotyczące zakupów widoczne są w koncie firmowym w serwisie medkursy.pl w zakładce "Moja sprzedaż"

5. Sprzedający kontaktuje się z kupującym, którego dane otrzymuje w mailu podając mu informacje o sposobie zapłaty za miejsce

6. Po wpłaceniu przez użytkownika opłaty za miejsce, sprzedający ma możliwość w zakładce "Sprzedane" wygenerować Voucher (potwierdzenie), zaklikując odpowiedni przycisk "Generuj Voucher"

7. Voucher zostaje automatycznie wysłany na adres e-mail kupującego – jest to dokument potwierdzający uiszczenie opłaty i potwierdzający zakupione miejsce

8. Kupujący zjawia się na kursie / konferencji w określonym miejscu i czasie, przedstawia swoje dane i voucher (jeśli wymaga tego organizator) i uczestniczy w kursie / konferencji