Zasadniczym celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności rozpoznawania zaburzonych zachowań u dzieci i młodzieży, zrozumienie ich uwarunkowań oraz różnicowanie kategorii diagnostycznej zaburzeń zachowania od innych zaburzeń psychicznych.
Szkolenie zaprezentuje podejście integrujące perspektywy psychodynamiczną i systemową w diagnozie i psychoterapii nastolatka, w formułowaniu roboczej diagnozy terapeutycznej i planu terapii.
problematyka powszechnych trudności edukacyjnych i zaburzeń zachowania w kontekście diagnostyki i modeli terapii FASD.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami diagnozy psychologicznej dziecka w kontekście opiniowania psychologicznego dla potrzeb sądu w sytuacji rozstania rodziców.
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności rozpoznawania zaburzeń ze spektrum autyzmu, zapoznanie się z profilem rozwojowym oraz symptomami charakterystycznymi dla autyzmu, zdobycie wiedzy w zakresie wczesnego wykrywania autyzmu u małych dzieci
Zapoznanie uczestników z wiedzą na temat znaczenia doświadczonych w poszczególnych okresach życia różnorodnych zdarzeń traumatycznych w rozwoju zróżnicowanej psychopatologii zaburzeń odżywiania (np. anoreksji, bulimii, kompulsywnego objadania się).
Pojęcie regulacji lęku i emocji jest związane z koncepcją pracy w podejściu ISTDP, które oferuje spójne i pomocne narzędzia do pracy w tym obszarze. Podczas proponowanego seminarium zapoznamy się z praktycznym zastosowaniem technik ISTDP.
Szkolenie przeznaczone dla osób chcących poznać elementy pracy z bliznami.
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników sklepów medycznych, osób bezpośrednio związanych z obsługą klienta sklepu medycznego oraz planujących podjąć pracę w takiej placówce.
Program szkolenia obejmuje: 1.Zajęcia teoretyczne z zakresu: a.Anatomia i fizjologia gruczołu piersiowego oraz układu...