FORMULARZ KONTAKTOWY
CAPTCHA
Change the CAPTCHA code

Recepcja. Szkolenie dla Recepcjonistek i Asystentek - indywidualne

Kompleksowy kurs dla pracowników recepcji uwzględniający rozmowę z trudnym pacjentem.

Zobacz pełny opis
DANE SZCZEGÓŁOWE
Kategoria: Dietetyka Fizjoterapia Kosmetologia Dla lekarzy Stomatologia
Wyświetleń: 1890
Numer ogłoszenia: 2451
widoczność ogłoszenie dostępne do wyczerpania miejsc
cena:
999 zł
TERMINY
Rozpoczęcie
Zakończenie
Miejscowość
termin ustalany indywidualnie
Gdańsk
z 10 miejsc
termin ustalany indywidualnie
Katowice
z 10 miejsc
termin ustalany indywidualnie
Kraków
z 10 miejsc
termin ustalany indywidualnie
Lublin
z 10 miejsc
termin ustalany indywidualnie
Olsztyn
z 10 miejsc
termin ustalany indywidualnie
Poznań
z 10 miejsc
termin ustalany indywidualnie
Warszawa
z 10 miejsc
termin ustalany indywidualnie
Wrocław
z 15 miejsc
Zapisz się teraz, aby mieć pewną rezerwację miejsca. Po zapisaniu się sprzedawca skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu finalizacji transakcji
SPRZEDAJĄCY
Nazwa: Multimotiva Medica
Telefon kontaktowy: 530220911
ZDJĘCIA
OPIS

Szkolenia dla pracowników recepcji oraz asystentek rejestrujących odbywają się już w formie indywidualnych spotkań online poprzez komunikator Skype. Możliwy jest też trening telefoniczny – ta forma jest równie często wybierana.

 To 6 spotkań trwających po 1,5 godziny umawianych raz w tygodniu. Taki system pozwala na wprowadzanie nowych zachowań krok po kroku, co ułatwia wdrożenie nowej wiedzy (maksymalnie trzy nowe rzeczy). Uczestnik przez tydzień sprawdza się w zadaniach, o czym może potem podyskutować z trenerem i zyskać pomoc na bieżąco.

Czas poświęcony uczestnikowi na jego indywidualny rozwój jest równy czasowi trwania zajeć na szkoleniu otwartym.

Ważne jest tu indywidualne podejście – biorę pod uwagę zasady funkcjonowania danej placówki, szczególne wymagania właściciela, a także słabe i mocne strony uczestnika.

Praca nad dialogami jest bardziej nastawiona na ćwiczenie sytuacji spontanicznych. Podczas ćwiczeń w grupach na tradycyjnym szkoleniu uczestnicy najczęściej przygotowują dialogi na sucho i odczytują zapisane wcześniej teksty. Tu na jednych zajęciachmożna  przećwiczyć coś na sucho, a na kolejnych, po tygodniowym przygotowywaniu się, przećwiczyć dialogi spontanicznie (na co nie ma miejsca podczas szkoleń otwartych).

Każde zajęcia kończą się pracą domową, która ma zostać wykonana w czasie upływającym do kolejnych zajęć. Przełożony może być powiadamiany jakie zagadnienia poruszamy na zajęciach i jaka jest praca domowa.

Zmniejszamy ryzyko najczęściej spotykanego zachowania: na dwudniowym szkoleniu jest miło, fajnie, a po powrocie niewiele się zmienia. W proponowanym alternatywnym trybie, uczestnicy są bardziej motywowani do pracy nad sobą i poprawą zachowań w pracy, ponieważ za tydzień znów się widzimy, a dodatkowo przełożony wie dokładnie, na co zwrócić uwagę w mijającym tygodniu.

Uczestnicy są bardziej skoncentrowani, gdyż pracujemy tylko 1,5 godziny

Opcjonalnie można wzbogacić szkolenie o dodatkową rozmowę telefoniczną pomiędzy sesjami – czas na wyjaśnienie wątpliwości i powtórzenie najważniejszych rzeczy.

Koszt kursu (9h)  - 999 zł (bez dodatkowych rozmów telefonicznych)

 

 

 

OPINIE I KOMENTARZE