FORMULARZ KONTAKTOWY
CAPTCHA
Change the CAPTCHA code

Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci

Szkolenie ma charakter doskonalących zajęć seminaryjno-warsztatowych i dotyczy diagnozy psychologicznej dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym. Szczególna uwaga zostanie poświęcona procesowi diagnozy.

Zobacz pełny opis
DANE SZCZEGÓŁOWE
Kategoria: Zdrowie publicze Dla lekarzy Pielęgniarstwo Inne Psychologia
Wyświetleń: 370
Numer ogłoszenia: 4321
widoczność 26 dni do końca wyświetlania (18 grudnia 2017)
cena:
480 zł
TERMINY
Rozpoczęcie
Zakończenie
Miejscowość
2018-04-07
2018-04-08
Sopot
z 3 miejsc
Zapisz się teraz, aby mieć pewną rezerwację miejsca. Po zapisaniu się sprzedawca skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu finalizacji transakcji
SPRZEDAJĄCY
OPIS

Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka - szkolenie w SOPOCIE

Szkolenie prowadzi
dr n. hum. Eliza Kiepura

Psycholog i literaturoznawca. Pracuje w Zakładzie Wczesnej Interwencji Psychologicznej w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, gdzie pracuje klinicznie i naukowo. Zajmuje się diagnozą i oceną rozwoju psychicznego niemowląt i małych dzieci, pomocą psychologiczną rodzinom dzieci o zaburzonym rozwoju, pracą z dziećmi z trudnościami emocjonalnymi i regulacyjnymi. Ważnym obszarem jej pracy jest wspieranie relacji i komunikacji rodzice-dziecko oraz opieka psychologiczna nad dziećmi urodzonymi przedwcześnie i ich rodzinami. Posiada certyfikat uprawniający do stosowania Skali Oceny Zachowania Noworodka T. B. Brazeltona (NBAS) oraz do prowadzenia wideotreningu komunikacji (VIT). Interesuje się wczesną komunikacją rodzice-dziecko oraz badaniami literackimi usytuowanymi na pograniczu psychologii, antropologii kulturowej i literaturoznawstwa.

Charakter i zakres szkolenia
Szkolenie ma charakter doskonalących zajęć seminaryjno-warsztatowych i dotyczy diagnozy psychologicznej dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym. Omówione zostaną trudności behawioralne i emocjonalne oraz trudności i zaburzenia rozwoju wczesnego dzieciństwa z odniesieniem do kontekstu ich powstawania, trajektorii rozwoju oraz dostępnych klasyfikacji diagnostycznych. W obu częściach szkolenia – seminaryjnej i warsztatowej – szczególna uwaga zostanie poświęcona procesowi diagnozy: jego planowaniu i przebiegowi. Prezentowane treści będą poparte licznymi przykładami klinicznymi.

Forma zajęć
Szkolenie będzie obejmowało część wykładową oraz warsztatową.

Program szkolenia
Zdrowie psychiczne dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym: podstawowe pojęcia i definicje

Trudności rozwojowe i emocjonalne wieku poniemowlęcego i przedszkolnego

Modele diagnozy w psychologii klinicznej dziecka

Uwarunkowania, planowanie i etapy procesu diagnostycznego

Badanie psychologiczne i ocena rozwoju dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym

Klasyfikacje i skale diagnostyczne a psychopatologia okresu poniemowlęcego i przedszkolnego

Kwestionariusz „Śmierć i Ty”

Wykorzystanie zabawy w procesie diagnozy psychologicznej małego dziecka

Aspekty etyczne pracy diagnostycznej psychologa dziecięcego

Praca warsztatowa. Omówienie przykładów klinicznych

Termin szkolenia
7, 8 kwietnia 2018
Planowany harmonogram zajęć

Sobota 9:00 do 18:00
Niedziela 9:00 – 13:30
Dwudniowe szkolenie obejmuje 15 godzin dydaktycznych.

Koszt szkolenia
480 PLN

szczegóły:
Diagnoza zaburzeń oraz trudności rozwojowych i emocjonalnych dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym – aspekty teoretyczne i praktyka

Szkolenie prowadzi
dr n. hum. Eliza Kiepura

Psycholog i literaturoznawca. Pracuje w Zakładzie Wczesnej Interwencji Psychologicznej w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, gdzie pracuje klinicznie i naukowo. Zajmuje się diagnozą i oceną rozwoju psychicznego niemowląt i małych dzieci, pomocą psychologiczną rodzinom dzieci o zaburzonym rozwoju, pracą z dziećmi z trudnościami emocjonalnymi i regulacyjnymi. Ważnym obszarem jej pracy jest wspieranie relacji i komunikacji rodzice-dziecko oraz opieka psychologiczna nad dziećmi urodzonymi przedwcześnie i ich rodzinami. Posiada certyfikat uprawniający do stosowania Skali Oceny Zachowania Noworodka T. B. Brazeltona (NBAS) oraz do prowadzenia wideotreningu komunikacji (VIT). Interesuje się wczesną komunikacją rodzice-dziecko oraz badaniami literackimi usytuowanymi na pograniczu psychologii, antropologii kulturowej i literaturoznawstwa.

Charakter i zakres szkolenia
Szkolenie ma charakter doskonalących zajęć seminaryjno-warsztatowych i dotyczy diagnozy psychologicznej dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym. Omówione zostaną trudności behawioralne i emocjonalne oraz trudności i zaburzenia rozwoju wczesnego dzieciństwa z odniesieniem do kontekstu ich powstawania, trajektorii rozwoju oraz dostępnych klasyfikacji diagnostycznych. W obu częściach szkolenia – seminaryjnej i warsztatowej – szczególna uwaga zostanie poświęcona procesowi diagnozy: jego planowaniu i przebiegowi. Prezentowane treści będą poparte licznymi przykładami klinicznymi.

Forma zajęć
Szkolenie będzie obejmowało część wykładową oraz warsztatową.

Program szkolenia
Zdrowie psychiczne dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym: podstawowe pojęcia i definicje

Trudności rozwojowe i emocjonalne wieku poniemowlęcego i przedszkolnego

Modele diagnozy w psychologii klinicznej dziecka

Uwarunkowania, planowanie i etapy procesu diagnostycznego

Badanie psychologiczne i ocena rozwoju dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym

Klasyfikacje i skale diagnostyczne a psychopatologia okresu poniemowlęcego i przedszkolnego

Kwestionariusz „Śmierć i Ty”

Wykorzystanie zabawy w procesie diagnozy psychologicznej małego dziecka

Aspekty etyczne pracy diagnostycznej psychologa dziecięcego

Praca warsztatowa. Omówienie przykładów klinicznych

Termin szkolenia
7, 8 kwietnia 2018
Planowany harmonogram zajęć

Sobota 9:00 do 18:00
Niedziela 9:00 – 13:30
Dwudniowe szkolenie obejmuje 15 godzin dydaktycznych.

Koszt szkolenia
480 PLN

OPINIE I KOMENTARZE